Dag 2 Mariental, Lapa Lange game lodge - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 2 Mariental, Lapa Lange game lodge - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 2 Mariental, Lapa Lange game lodge

Blijf op de hoogte en volg Dianne

09 Juli 2017 | Namibië, Mariental

Vanmorgen na een lekker ontbijten vertrokken naar Mariental. We rijden ongeveer 250 km vandaag.
De weg is de eerste 200 km asfalt, maar verandert daarna in graffel. We komen langs de steenbokskeerkring.
Onderweg zien we struisvogels, impala, apen, termietenhopen, en enorme vogelnesten in de bomen.
We komen aan in onze lodge, Lapa Lange, een enorme mooie lodge met waterhole voor de dieren. We zien hier giraffe drinken en waterbokken en elanden.
Hier hebben een cheetah's encounter geboekt met een ranger, we maakten een Bush walk en hebben 3 cheetah's mogen aaien!!
Heel spannend, zo gaaf. Deze 3 leven hier nu 3 jaar en zijn als kleintjes binnengekomen omdat de moeder dood was. Ze zijn dus door de mensen van de logde met de fles grootgebracht omdat ze het anders niet zouden overleven. Ze kunnen niet meer uitgezet worden, ze zijn niet meer gewend om zelf te jagen.
Een hele bijzondere ervaring!
We terug bij onze plek maken we de bbq aan en bakken een lekkere spare ribs en Namibische worst. Een paar impala' 's en elanden komen ons nog even opzoeken vlak naast de tent.
We genieten nog even na bij ons kampvuurtje en duiken dan de tent weer in. Morgen op naar Keetmanshoop.

• 10 Juli 2017 - 13:51

Cor En Olga Broodman:

Wat leuk allemaal, geniet er maar lekker van, wij genieten ook mee.