Dag 7 Sesriem - Reisverslag uit Sesriem, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 7 Sesriem - Reisverslag uit Sesriem, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 7 Sesriem

Door: 14 juli

Blijf op de hoogte en volg Dianne

14 Juli 2017 | Namibië, Sesriem

Vanmorgen zelf ontbijtje gemaakt en de spullen weer op het dak gepakt en op naar de Sossusvlei. Vandaag 240 km te gaan over alleen maar graffel!
De C27 is echt slecht, veel grove keien en wasbord effecten op de weg.
De natuur is wel weer erg mooi, bergen, rode duinen en dieren onderweg.
We zien voor het eerst deze vakantie een groep zebra's.
Weer veel oryx en struisvogels. Af en toe kom je een boerderij tegen met wat schapen en koeien en geiten.
Verder bijna geen auto onderweg.
Aangekomen op de Sossusvlei Oasis camp, strijken we eerst neer bij het zwembad met een prachtig uitzicht op de vlaktes met af en toe een oryx die langsloopt. Het is overdag ongeveer 25 graden hier, om half 6 gaat de zon onder en koelt het ook snel weer af, maar koud hebben we het 's nachts zeker niet.
Morgen gaan we om half 7 op om als eerste met een excursie naar de zandduinen te gaan.
Vanavond heerlijk gegeten in de lodge van Sossus Oasis camp.