Dag 9. 16 juli - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 9. 16 juli - Reisverslag uit Walvisbaai, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 9. 16 juli

Door: Walvisbaai

Blijf op de hoogte en volg Dianne

16 Juli 2017 | Namibië, Walvisbaai

Vanmorgen na een uitgebreid ontbijtbuffet verlaten we weer het mooie Soosusvlei Oasis lodge campsite. Wat een mooie lodge.
Het is wel even kippenvel, het is niet veel warmer dan 3 graden, behoorlijk koud dus. Maar als de zo'n opkomt warmt het snel op.
We rijden rond een uurtje of 9 weg, 350 kilometer over hele slechte wegen richting Walvisbaai. Ben blij met onze 4 maal 4 auto. Onderweg wel mooie bergpassen en uitzichten, we komen een giraffe, struisvogels en oryxen tegen en verder niet veel dieren. Walvisbaai is een grote stad, het is zondag en niet veel te beleven op de straten. We doen wat inkopen en wandelen even langs de boulevard waar een aantal flamingo's zitten. We kijken met ons appartement Lagoon vieuw heel mooi uit op de lagoon en de flamingo's en worden heel hartelijk ontvangen.
We wandelen s'avonds naar de boulevard terug en eten bij de Anchor, een heel leuk visrestaurant, waar we heerlijk gamba's eten. Morgen gaan we een excursie doen door de duinen en hopen we nog veel meer moois te gaan zien.