Dag 16 Etosha , Halali - Reisverslag uit Kamanjab, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 16 Etosha , Halali - Reisverslag uit Kamanjab, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 16 Etosha , Halali

Door: 23 juli

Blijf op de hoogte en volg Dianne

26 Juli 2017 | Namibië, Kamanjab

Vandaag verder het Etosha park ingereden.
Onderweg nemen we verschillende wegen in de hoop dieren te spotten.
Sommige stukken komen we vele springbokken tegen en overal lopen wel zebra's.
Als we bij een waterhole komen zit het echt zwart/wit van de zebra's!! Zoveel, mooi om te zien! Dan weer hele stukken niets te zien, wel zien we poep van olifanten op de weg. Ze moeten hier dus wel geweest zijn, maar helaas spotten wij ze vandaag niet. Dan opeens in een bocht, als we richting een boom kijken, zien we een grote kop van een leeuw!!! Zo in het gele gras, zijn ze bijna niet te zien. We hebben dus mazzel!
Op de camping Halali gaan we heerlijk een poosje bij het zwembad liggen. Het is een warme dag, denk wel zo'n 30 graden.
We lopen voor het eten ff naar de waterhole van de camping, daar staan 2 neushoorns rustig om zich heen te kijken en te drinken.
Als we teruglopen, komt ons een das tegemoet!
We kijken naar de zonsondergang en lopen terug naar onze camp, en maken de bbq aan. We maken zelf een hamburger en Afrikaanse wors, lekker gekruid.
We lopen nog even terug naar de waterhole voor we weer onze tent inkruipen.....
We zien nog een hyena, jakhals en neushoorn water drinken.