Dag 19 Otjiwarongo - Reisverslag uit Otjiwarongo, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 19 Otjiwarongo - Reisverslag uit Otjiwarongo, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 19 Otjiwarongo

Door: 26 juli

Blijf op de hoogte en volg Dianne

26 Juli 2017 | Namibië, Otjiwarongo

Waarbenjij jij
Dag 19
26 juli
We vertrekken om 8 uur vanuit het kamp, om 11 uur moeten we weer uit Etosha park zijn. Onze koelkast wordt gecheckt en we moeten aangeven waar we heen gaan en of we wapens bij ons hebben. Ja tuurlijk......?
Jammer maar dit was het voor ons.
Een hele groep stokstaartjes steekt over, die hadden we nog niet gezien.
En warttenzwijntjes, grappig....
We vervolgen onze weg via Tsumeb, Grootfontein, om nog even langs de grootste meteoriet te rijden, Hoba Meteoriet. Dat dit ooit uit de lucht is komen vallen!
Mooie bergen links en rechts.
Overstekende apen! We zien nog struisvogels en een waterbok onderweg.
Door naar Otjiwarongo waar we overnachten na weer 400 km gereden te hebben, wel over asfalt gelukkig, krijgen we bij het inrijden van de stad helaas onze tweede lekke band...... Na een half uurtje werk bij de garage en 90 NAD (6 euro) zijn we klaar en rijden naar C'est si bon, wow een hele mooie lodge!
We eten heerlijk hier!

• 27 Juli 2017 - 08:08

For En Olga:

Weer schitterende verhalen, wij krijgen ear geen Genoese van. Wij sullen het volgende week wel missen. Zijn heel nieuwsgierig maar de foto's. xxxx