dag 1 Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu dag 1 Windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

dag 1 Windhoek

Blijf op de hoogte en volg Dianne

08 Juli 2017 | Namibië, Windhoek

Vandaag aangekomen in Namibie.
Reis vanaf Frankfurt-Qatar-Windhoek.
Alles rustig verlopen. Onderweg zien we de eerste apen/ baboons al langs de weg.
Nadat we uitgebreid uitleg kregen over onze auto, 4 maal 4 met tent op dak, zijn we op pad gegaan. Links rijden hier!
Op naar Urban camping 40 km van het vliegveld.
Leuke gemoedelijke camping, eerst de tent openklappen en tijd voor een drankje aan de bar.....
Boodschappen lopend gedaan bij de eerste de beste supermarkt. Helaas geen biertje en wijntje meer kunnen kopen, want er wordt hier na 14 uur geen alcohol meer verkocht....
Op de camping heerlijk gegeten, eland steak! Heel mals.
We duiken om half 8 de tent in, het is inmiddels afgekoeld tot ongeveer een graag of 7.... Lekker warm tegen elkaar en slapen na de lange vermoeiende reis.