Dag 11 Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu Dag 11 Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Dianne Broodman - WaarBenJij.nu

Dag 11 Swakopmund

Door: 18 juli

Blijf op de hoogte en volg Dianne

18 Juli 2017 | Namibië, Swakopmund

Vanmorgen eerst om 7.30 uur met excursie naar Pelican point gereden voor een kayaking tussen de 60.000 robben.
Dit was echt heel erg leuk, deze dieren liggen hier in verschillende kolonies langs het kilometerslange strand aan de lagoon en zee.
De kayak word afgeladen en we gaan 2 aan 2 het water op.
Als wij het water ingaan, komen er steeds meer robben ook het water in. Ze komen heel nieuwsgierig heel dichtbij. Ze spelen met onze peddels en af en toe worden we natgespetterd. Echt een belevenis!
We krijgen nog een lunch op het strand en rijden weer terug.
Dan vervolgen wij onze weg vandaag naar Swakopmund.
Onderweg komen we langs kilometerslange duinen, we hebben mazzel als we nog een "sandboard-adventure" tegenkomen.
We worden met een quad bovenop de duin gebracht en mogen dan 6 keer naar beneden boarden! Dit gaat hard! Zandhappen......
We rijden Swakopmund binnen, links en rechts mooie palmbomen, een mooie stad, levendig, leuke winkels en restaurantjes en een heerlijk strand.
Edwin neemt een duik in de Atlantische Oceaan!
Hier zien we de eerste Himba vrouwen, we worden volgehangen met hun zelfgemaakte sieraden en natuurlijk kopen we wat.
We checken in bij Dunedin Star, een klein simpel complex.
Moe van deze avontuurlijke dag, lekker douchen en vanavond eten bij Kucky's Bar.